Resan #1 Köpenhamn–Hamburg

Min och Fillas tågluff! Vi ändrade planerna konstant under resan, men åkte slutligen såhär: Köpenhamn, Hamburg, Ljubljana, Mali Losinj, Zadar, Zagreb, Ljubljana igen, Krakow. Jag kommer nog inte göra en detaljerad reseskildring av alla vändningar, men jag ska visa lite bilder.
Felicia i en park i Köpenhamn.
Det var en kyrkogård som agerade park. Folk satt på picknickfiltar bland gravstenarna.
 
 
Vi var glada att vi hade med oss jackor. Den här inställningen ändrades några dagar senare i Ljubljana, där hettan var extrem.
Filla!
 
Filla framför rosa blommor.
Darriga snirkliga stängsel.
Falafel. Falaflarna i Köpenhamn är konstiga. Jättesmå, hälften så små som i Sthlm.
I väntan på tåget till Hamburg. Sjukt nog så träffade vi på Elin där på stationen, hon satt och väntade på Elina och Nathalie.
 
En liten park i Hamburg där det kryllade av kaniner och kaninungar.
Hamburg hade även en stor sjö mitt i staden.
Vi hann inte med så mycket i den staden, vi kom dit på kvällen och åkte vidare till Ljubljana klockan sex morgonen efter. Det får inte plats i det här inlägget…
 
Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: felicia

åååh! vad mysigt. du måste skicka bilderna till mig också!

Svar: :D Jag hoppades att jag skulle hinna ge dem till dig direkt för det kommer vara så jobbigt att skicka… men jag ska göra det! Kanske dela upp det lite eller rensa mer, du behöver ju inte alla bilder från när jag har tagit tjugo bilder på samma sak…
Aurora

2012-07-29 @ 22:12:15
Postat av: Elina

Gud vad roligt och fint! Bilderna på Felicia <3<3 och kyrkogården, aah!

Svar: Hihi.
Aurora

2012-07-30 @ 12:14:44
URL: http://eilnanilss.blogg.se
Postat av: Aurora

vad psyksjukt mitt svar ser ut "hihi." :| och det går inte att ändra!

2012-07-30 @ 16:18:12
Postat av: kajsa

Äntligen! Va roligt att se. Men kan du inte skriva lite mer?

Svar: Nej… jag kommer inte göra en detaljerad reseskildring sa jag ju, jag har inte dokumenterat på det sättet
Aurora

2012-07-30 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0