Tisdagen den fjärde oktober

Jag blir galen på klockornas tickanden. Sitter här och gungar fram och tillbaka i takt till det, som en galning. Har en molande huvudvärk bakom ögonen och i nacken. Jag insåg att nu kommer det snart finnas inlägg från ett helt år bara på startsidan på denna blogg, och tänkte därför göra ett inlägg......... Äsch. Här är lite gångar jag har fotat de senaste åren:

Taxinge slott

Tyresta nationalpark

Versailles

Någon slottspark



Tyresta igen, ett år senare.

Landet

Kommentarer
Postat av: Elina

uppdatera mer! vad roligt att samla på bilder av något. åh.

2011-10-05 @ 11:09:34
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du borde ha en utställning med det temat

2011-10-06 @ 19:04:06
Postat av: Aurora

Jag har lite olika samlingar, men denna är mest enhetlig... de andra är ganska misslyckade

2011-10-07 @ 14:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0