Den senaste veckan...

Jag tänkte börja fota mer så att jag kunde lägga upp lite bilder i den här bloggen, men det råkade gå en vecka och jag har bara dokumenterat några få osammanhängande saker. Aja.

Vinröda glansiga naglar. H&M döpte det tyvärr till "Midnight Passion".

Häxhåret

Det avklippta häxhåret

Bokbeställning som ÄNTLIGEN kom fram.

Det var visst allt.

Idag var jag tvungen att åka hem från gymmet halvnaken under kappan. Filla kom hit och hälsade på på eftermiddagen. Vi fikade och promenerade på kyrkogården. Sedan var jag barnvakt åt mina kusiner. Nu sitter jag här och tittar på klipp med idol-Moa... Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elina

herreguuuud! håret!!

2011-10-16 @ 11:45:38
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Aurora

Haha, jaaaa. Lite sjukt!

2011-10-16 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0