Nu

Idag har jag varit på Konstakademins bibliotek. Satt på deras café med en kaffe i en halvtimme för att jag råkade komma dit just när det var lunchstängt. Tyvärr så var de två böckerna jag hade reserverat försvunna, det har tre av fyra böcker som jag gått dit och letat efter varit, haha. De skulle beställa in dem om igen. Jag cyklade hem i höstrusket, det blåste och regnade så mycket att jag var tvungen att hålla i hatten, den brukar aldrig åka av annars för att den är en aning för liten. Sen-- kom jag hem? Tiden gick, och nu ligger jag i sängen under täcket och är jättetrött. Vad har jag gjort de senaste fem timmarna? ... Ska laga middag, en indisk vegetarisk rätt. Sedan kanske tvinga mig själv att gå till gymmet. Sen se på Firefly. En rymden/western-serie. Det är i framtiden, och de åker omkring i rymden (:|), reser mellan planeter ... jag får en chock varje gång de visar rymdskeppet utifrån, kalla kårar av att tänka på det. Blandat med slitna kläder och vilda västern(?)stil och teman. Den är ganska bra efter några avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0