Monstret

Jag blandar seriösa fotografier med total ytlighet. Aja. Nu kommer en film där jag skrämmer barn, jag började under flera dagar gråta av skratt varje gång jag tänkte på hur rädd Iris blev för min så kallade "monstergång" första gången. Jag fick låtsas titta på mobilen som om jag hade fått ett roligt sms när det hände mitt på gatan. Hon rusade in på sitt rum, satte sig ihopkurad på sängen och började nästan gråta.

Men nu har hon vant sig och säger att hon bara låtsades första gången.

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha

2011-11-19 @ 13:09:03
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Alex

HAHAHA Gud vad roligt!

2011-12-22 @ 10:33:07
Postat av: Alex

HAHAHA Gud vad roligt!

2011-12-22 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0