Söndag


Nathalie, jag och en gubbe.

Det var sol och jag var sjuk.

Efter en rätt lång promenad på förmiddagen (då jag bland annat köpte nässpray och öronproppar på apoteket) åt vi lite lunch på vandrarhemmet.

Sedan promenerade vi till en lägenhet som vi skulle titta på!

Vi kom lite tidigt, så vi gick omkring lite och hittade en sådan där passage.

Där fanns det bland annat en underbar godisbutik, och en dockskåpsbutik som tyvärr var stängd.



Nathalie framför (kanske vår framtida) blåa port.

Sedan promenerade vi hem.

Lägenheten var bra!!! Den är billigare än den förra och dessutom REN. Det enda problemet är att den inte är helt möblerad, så vi måste köpa tältsängar och alla kökssaker. Vi kommer tacka ja om den lägenhet vi ska se imorgon inte är bättre. Det är fantastiskt. Vi får åka på marknad på lördag och köpa allting begagnat om vi får lägenheten.

Nu ska vi snart åka och äta middag på L'As du Falafel, känd för att ha "världens godaste falafel".

Kommentarer
Postat av: Elina

ååh, vad fint allt är!

och vad roligt det låter med lägenhetsvisningar!! ah. grattis! det kommer sluta bra.

(dockskåpsmaten var ju förresten helt sjukligt söt)

2010-10-03 @ 21:52:10
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Kajsa

VIlka FINA bilder!!! Du måste gå och kolla vad det är för priser i den där dockskåpsaffären. Köpa tältsängar och köksgeråd verkar ju lite dyrt men...

2010-10-03 @ 22:10:39
Postat av: A-K

Kan ni inte bara köpa en stor madrass och sova på golvet?

2010-10-04 @ 17:48:46
Postat av: Aurora

Jo, vi ska till ikea och köpa det som är billigast. Jag trodde att det var jättejättebilligt med tältsängar, det var därför jag skrev det...

2010-10-04 @ 19:48:28
URL: http://auro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0