Porte de Vanves

Vi sitter på en hamburgerestaurang där det är barnkalas så 20 små barn springer omkring och vrålar rakt ut. Det verkar va ett hemskt kalas. Nu kom en i personalen med en tårta som såg ut som en torr brun bit med ett bär och sprejgrädde på. Det är det mest tragiska barnkalaset jag någonsin sett. Alla vuxna är jättesura. Herregud. Dessutom är det så kallt och otrevligt här inne för att dörren är öppen.

Här är i alla fall några bilder från en till loppmarknad jag och Nathalie var på igår. Det var mer loppmarknad än antiksaker men ändå dyrt och ändå jättefina saker överallt!

Det regnade och var kallt och ruggigt så jag fotade inte så mycket och vi tittade inte så noga. Vi skulle till Ikea efteråt... och köpa allt det som vi tyckte var för dyrt förra gången.

De här isbjörnarna ser man här och där! De är helt otroliga och vi ska köpa varsin. Någon gång.

Kommentarer
Postat av: Elina

åh gud!! isbjörnen. och de trasiga dockan är ju helt otrolig. får det att rycka lite i fotonerven. guud vad roooligt!



(vad gjorde ni på hamburgerrestaurangen?!låter inte så trevligt)



visa alla era nya ikeasaker förresten! :D har ni ett komplett hem snart?

2010-11-07 @ 19:28:38
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Aurora

De hade gratis internet!



Ett inlägg med ikeasaker skulle nog vara det tråkigaste någonsin. Hemskt, nu har vi köpt saker där för nästan hundra euro. Varav allting av en fruktansvärd kvalitet (inte bara fult)(inte ens min handduk är normal). Förutom en liten matta under köksbordet som är trevlig!

Däremot ska jag visa lägenheten när jag orkar fota den!

2010-11-08 @ 15:09:26
URL: http://auro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0