*rädd*

Jag sitter och tittar igenom foton, redigerar och lägger upp på flickr. Stötte just på dessa från den tredje december.

Det började bra med en helt vanlig bild på mig. En fin kombination av svart och rosa – jag har underligt nog börjat dras mot färgen rosa de senaste veckorna, men aja. Efter denna blev det värre. Jag hade tydligen bestämt mig för att dokumentera alla mina värsta grimaser.

Jag måste lägga upp de här två:


?!?!?!?!???? Jag hittade på den här i somras tror jag, för att få Iris att skratta. Ögonen?!!

????!!!! Monstret. Jag blir till och med rädd själv.

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha, herregud!

2012-04-21 @ 15:54:29
URL: http://elinanilss.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du är så fin i håret där!

2012-05-14 @ 10:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0