Skogsutflykt

Det är underligt nog som vår här nu. Det ska tydligen vara 12 grader om några dagar, det är ljummet utomhus och man behöver knappt ha elementet på under natten. Jag har också sett krokusar.
Igår åkte jag och Nathalie till "skogen". Det var den mest misslyckade utflykten någonsin. Jag var så trött och hungrig att jag knappt orkade gå. Varje rörelse var tung och seg. Vi kämpade oss genom det brungråa landskapet med långsamma steg. Det var aldrig tillräckligt med skog för att bil- och flygplansljuden skulle försvinna. Mellan träden såg man de fula förortshusen. Efter att ha gått bara en liten stund vände vi.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du försvann precis när jag loggade in idag. Synd! Oj, tänk att det kommer en vår, det tror man inte här.

2011-01-09 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0