Onsdag morgon

Jag gjorde just världens äckligaste kaffe i en gryta, Nathalie tappade något på handfatet så det sprack sönder, det är fortfarande kackerlackor i kylskåpet trots att vi storstädade i fyra timmar i går, min lilla vita handduk är helt lilasvart efter att jag duschade och torkade håret med den imorse .

Idag ska vi motionera. En lång, snabb promenad. Jag har inte haft någon matlust överhuvudtaget sedan innan vi åkte utan har tvingat i mig all mat, men det kanske blir bättre efter det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp Nescafé och koka vatten!

Kackerlackor är visst svåra att bli av med... Jag undrar om ni inte måste skaffa något riktigt GIFT.

A-K

2010-09-22 @ 18:57:05
Postat av: Aurora

Hmm... Vi har skurat hela köket med jättemycket städmedel, och nu har vi köpt insektsspray för kackerlackor och myror. Hoppas det funkar. Vi har hittat döda kackerlackor i kylskåpet varje morgon.

2010-09-22 @ 21:25:00
URL: http://auro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0