Middag

När jag och Nathalie kom ned och skulle laga mat satt det ungefär tio-tolv amerikaner här, de lät så mycket att vi var chockade under en timme efteråt. Under den senaste en och en halv timmen har de vrålpratat i munnen på varandra konstant. Ibland så intensivt att man inte kan urskilja ord, som om de bara vrålade rakt ut. Ibland lät det bara som en enda monoton ton. Alltså helt seriöst. Tolv stycken i ett rum bara, det enda de gjorde var att sitta omkring ett bord och prata. Alla skrikpratade hela tiden. Ibland kunde man höra ett "oh my god!!!" bland alla röster, men det var allt. Nu har alla precis lagat mat och sitter och äter, så det är lite tystare. Men herregud, haha.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha ha läste upp blogginlägget för robert och kunde nästan inte läsa för jag skrattade så mycket

2010-10-04 @ 21:36:08
Postat av: Elina

hahahah, alltså. dessa amerikaner. samma sak på universitet häromdagen, plötsligt lät som att man satt mitt i en fotbollsmatch, men det var bara de amerikanska studenterna som gick förbi!

2010-10-05 @ 08:57:14
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Aurora

Haha. Alltså, jag trodde inte att de var så på riktigt. De var som en parodi på sig själva.

2010-10-05 @ 11:18:20
URL: http://auro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0