Fredagsmorgon

Jag hade en ofrivillig internetfri dag igår, och förväntade mig jättemånga kommentarer och mail idag när jag äntligen kunde logga in. Så var det bara tio reklammail och olika nyhetsbrev :|

Nu ska jag i alla fall, efter en frukost av tre croissanter och en stor kopp svagt kaffe, gå och packa ihop och bära ned alla resväskor igen. Vi ska flytta till Michael idag. Sen så ska jag ha fonetikprov och franskalektion, så det är lite stressigt.

Igår tvättade jag på en tvättomat för första gången. Det var två andra personer där, en städare och hans kompis. När jag kom in och de förstod att jag ville tvätta visade det sig att automaten stängde om två minuter. Så vi tre fick tillsammans stressa och i snabb fart lägga in tvätten, jag gav pengar till dem som de förde in i automaten, den andra tog tvättmedlet och maskinen sattes på exakt 21:15 när det stängde. Jag har rena kläder på mig!!

Igår gick jag förövrigt vilse. Jag gick omkring i en halvtimme, då insåg jag att jag var vilse, och fick gå ytterligare en halvtimme för att hitta tillbaka. En halvtimme försenad till min andra franskalektion. Efter lektionen gick jag direkt och köpte en karta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0